dla milusińskich

poniedziałek, 22 lutego 2016

Pyszne Monte w nowej odsłonie



             Dotarła przesyłka z trnd, czyli znak, że rozpoczynamy kolejne testowanie.





            Tym razem odkrywamy nowe  Monte z dodatkami.
Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami można smakować w ośmiu wariantach:
- Monte Cherry
- Monte Cookies
- Monte Crunchy
- Monte Choco Balls
- Monte Cappucino Balls
- Monte Cacao Coockies
- Monte Choco Flakes
- Monte Waffle Sticks




              Jak nam posmakują, który dodatek najbardziej przypadnie do gustu - napiszę wkrótce!
               Zapraszam już dzisiaj na relację!







20 komentarzy:

  1. tez dostalam dziś paczkę. ale sie chyba nie skuszę na tą akcje. bylam u siebie w dwoch sklepach i kiepsko u mnie z tymi monte ;/ . są tylko po dwa smaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My szukaliśmy w kilku sklepach, wszystkie były w Carfeourze, ktoś gdzieś pisał, że są też w Kauflandzie.

      Usuń
  2. ja również testuję i takze zakupiłam w Carrefourze, choć bardziej atrakcyjna cena w Kauflandzie aczkolwiek tam nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za Kauflandem, rzadko tam chodzę, chociaż słyszałam, ze tam były po 1,99.

      Usuń
  3. ja też testuję, pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Desery Monte z dodatkami firmy Zott, to pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach. Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Desery Monte z dodatkami gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności ich spróbować, ponieważ są naprawdę dobre. edyta215

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie zdecydowanie najlepsze są te z dodatkiem wiśniowym i kawowymi kuleczkami, moje dzieci polubiły z ciasteczkami, a mężowi posmakowały z grunchy. Dla każdego coś dobrego:) Ważne jest też to, że można je wziąć do pracy, dać dziecku do szkoły - wygodne i poręczne.

      Usuń
    2. U nas również Monte z dodatkiem wiśni jest numerem jeden :) edyta215

      Usuń
  5. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja znalazłam wszytskie smaki Monte w L`eclercu. Jestem zachwycona i moja cała rodzina równiez. Mój chlopak stwierdził, że najlepsze są cherry, delikatne i ze zdrowym dodatkiem owoców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mają najmniej kalorii :) Mnie też najbardziej smakują wiśniowe - owocowy dodatek sprawia, że smak staje się bardziej rześki, nie są takie słodkie, można spokojnie jeść.

      Usuń
  8. JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja mam okazję uczestniczyć w kampanii Trnd Monte z dodatkami. Rzeczywiście trochę się wszystkich smaków naszukałam - dopiero w Carrefour znalazłam 7 - ciągle brakuje mi Monte Cacao Cookies, mam nadzieję że jeszcze gdzieś je dostanę. Na chwilę obecną moim numerem 1 jest Monte Cherry - kwaskowy smak wiśni fajnie współgra ze słodziutkimi kremem :) I rzeczywiście ma najmniej kalorii, co też oczywiście jest bardzo dużym plusem :) Przy takim wyborze smaków na pewno każdy znajdzie coś dla siebie - dlatego z czystym sumieniem mogę Monte z dodatkami polecić każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że mogę brać udział w tak pysznej kampanii. Jak na razie moim faworytem są Cappucino Balls i Cherry;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny raz zostałam ambasadorką z firmy TRND , tym razem do testów pyszne desery Monte z dodatkami w 8 różnych smakach ; udało mi sie zakupić 43 sztuki deserków ( do wykorzystania była pula 80 zł ) ; gorąco polecam zarówno dla dzieci jak i dorosłych, przepyszna kampania ;deserki rozeszły sie błyskawicznie , maluchom najbardziej do gustu przypadły Monte Waffle Sticks i Monte Cacao Cookies a dorosłym Monte Cappuccino Balls i Monte Cherry ‪#‎momentzmonte‬ #TRND

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję testować Monte z dodatkami z najmłodszymi. Wzięłam kilka rodzajów na zajęcia do szkoły, podczas przerwy dzieci podzieliły się deserami, wymieniały się między sobą, żeby skosztować jak najwięcej smaków. były zachwycone dodatkami: kuleczkami, wafelkami i od razu stwierdziły, ze takie kremowe pyszności to mogą codziennie brać do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń